قفسه

قفسه راک فروشگاهی

قفسه پانل راک فروشگاهی - قیمت قفسه های فلزی - قفسه بندی انبار

این نوع قفسه بندی یکی از متداول ترین نوع قفسه بندی در انبارها است. این نوع به قفسه بندی راک با کفپوش سنگین و یا قفسه بندی بالکن دار نیز شناخته می شود. شباهت قفسه بندی پانل راک و پالت راک باعث شده است تا بعضی از افراد این دو را با هم اشتباه بگیرند. ما در این مقاله به قفسه بندی پانل راک فروشگاهی نو و دست دوم میپردازیم.گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه پانل راک فروشگاهی و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه پانل راک فروشگاهی به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید

قفسه بندی پانل راک در انبارها

در قفسه بندی پانل راک خود قفسه بندی دارای کفپوش از متریال فلز و سنگین است. در این نوع قفسه بندی بیشتر از محصولاتی نگهداری می شود که وزن بسیار زیادی نداشته باشند و حمل و نقل آن ها نیز تنها توسط نیروی کارگر انجام می شود. از مهم ترین مزیت این نوع قفسه بندی به دلیل نوع متریال بدنه که از فلز است استحکام بالا و مقاومت زیاد در برابر عوامل محیطی مانند ضربه است. عمر طولانی نیز از ویژگی های مهم این نوع قفسه بندی به شمار می رود.

قفسه پانل و پالت راک دست دوم یا نو

افرادی که از محصولات در انبار نگهداری می کنند و یا در فکر راه اندازی یک انبار برای نگهداری از محصولات مختلف هستند باید ابتدا به فکر تهیه قفسه بندی برای این محیط باشند. قفسه بندی های پانل راک و پالت راک بهترین و مناسب ترین نوع قفسه بندی در انبارهایی است که محصولات سنگین و بزرگ در آن نگهداری می شوند. اما قفسه پانل و پالت راک دست دوم یا نو کدامیک بهتر است؟ برای این که به این سوال پاسخ داده شود باید با ویژگی های قفسه بندی نو و دست دوم کاملا آشنا بود. در این صورت به خوبی می توان در میان قفسه پانل و پالت راک دست دوم یا نو مناسب ترین گزینه را انتخاب نمود.

مزیت قفسه پانل راک و پالت راک نو

از مهم ترین مزایایی که قفسه بندی های نو دارند می توان به تنوع زیاد در انتخاب آن ها اشاره نمود. در هر انبار بسته به نوع محصول نگهداری شده می توان به راحتی قفسه بندی با ویژگی های مناسب انبار را سفارش داد. کیفیت نیز مزیتی است که تنها در قفسه بندی ها نو می توان به دنبال آن بود. سفارش تولید استاندارد قفسه بندی نو نیز از دیگر مزایای این کار است. علاوه بر آن بیشتر تولید کنندگان محصولات خود را با ارائه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می نمایند. به همین دلیل در میان دو گزینه قفسه پانل و پالت راک دست دوم یا نو گزینه نو مزایای بیشتری دارد.

ویژگی های قفسه پانل و پالت راک دست دوم

اگر به دنبال تهیه قفسه بندی برای انبار هستید و به انتخاب میان قفسه پانل و پالت راک دست دوم یا نو فکر میکنید. باید درباره قفسه بندی ها دست دوم اطلاعات جامعی به دست آورید. سپس می توانید اقدام به تهیه قفسه بندی مورد نظر نمایید. از ویژگی هایی که باعث می شود تا در میان قفسه پانل و پالت راک دست دوم یا نو گزینه نو را انتخاب نمایید معایب قفسه بندی دست دوم است که به چند مورد اشاره می کنیم.

بیشتر قفسه بندی های فلزی در صورت نصب و استفاده ممکن است دچار شکستگی و آسیب شده باشند که عدم مهارت در جوشکاری و اتصال امکان بروز آسیب های نا مشخص را در آن ها زیاد می کند. همچنین تهیه قفسه بندی هایی که بتواند با ابعاد انبار و محصولات نگهداری شده در آن هماهنگی داشته باشد بسیار کم است. عدم داشتن گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش نیز از معایب بزرگ قفسه بندی های دست دوم است. ب

قیمت و خرید قفسه پانل راک فروشگاهی در پرشین صنعت

قیمت این نوع از قفسه ها با توجه به مدل ، سایز و جنس آن متغییر می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه پانل راک فروشگاهی با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.

جهت سفارش قفسه پانل راک فروشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین‌صنعت آسیا مراجعه کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس فروشگاه پرشین صنعت:

  • ۸۹ ۱۰۰ ۹۱۰ ۰۲۶
  • ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
  • ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
  • ۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
  • ۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code