قفسه

قفسه بندی کانتیلور

قفسه بندی بازویی - تجهیزات فروشگاهی - قفسه بندی بازویی

قفسه‌بندی بازویی (کانتیلور) جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند طراحی ‌شده است.قفسه بندی بازویی که اصطلاحاً به آن قفسه بندی کانتیلور نیز گفته می شود با حداکثر ارتفاع ۱۲ متر و ابعاد مختلف قابلیت اجرا در انبارهای کوچک و بزرگ را داراستاجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است. برای خرید قفسه بندی بازویی ( کانتیلور) با قیمت مناسب کافی است با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت تماس بگیرید

قفسه‌بندی بازویی (کانتیلور)

در قفسه‌بندی بازویی (کانتیلور) رنگ ستون‌ها و پایه ستون‌ ها طوسی، بازوها نارنجی، مهاربندها طوسی و سایر اتصالات گالوانیزه می‌باشند. ستون ها با پیچ و مهره به پایه متصل می گردد و در صورت نیاز با رول بولت به زمین پیچ می شود و قابلیت نصب بازو در هر دوطرف را دارند. حداقل ارتفاع ستون این قفسه بندی ۲۰۰ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع ۱۲۰۰سانتیمتر با توجه به ارتفاع محل انبار و حداکثر بالابری دستگاه های جابجایی مواد و کالای موجود تعیین می گردد محل قرارگیری بارها در این نوع قفسه بندی را بازو می گویند این قطعه علاوه بر تنوع در طول که شامل ( ۶۰-۹۰-۱۰۰-۱۲۰-۱۵۰-۱۸۰سانتیمتر) بوده و دارای تحمل های متفاوتی نیز می باشد. مهاربندهای ( ضربدری و افقی ) برای مقاومت بیشتر و ایستایی بهتر در این نوع قفسه بندی مورد استفاده می باشد.

کاربرد قفسه‌بندی بازویی ( قفسه بندی کانتیلور ):

  • مناسب استفاده بارهای شاخه‌ ای مثل لوله‌های فلز، پروفیل‌های سبک و سنگین، الوار، ورق‌های چوبی و نئوپان، میلگرد، جعبه‌های حجیم و سنگین و رول‌های فرش و فرشینه (موکت)
  • جهت جلوگیری از ریزش بار از روی قفسه بندی بازویی یا کانتیلور هنگام گذاشت و برداشت از پین سرریز استفاده می شود.
  • قفسه بندی بازویی ( قفسه بندی کانتیلور ) به صورت یک طرفه در جنب دیوارها و دوطرفه برای فضاهای وسط انبار یا سالن طراحی می گردد و با توجه به بارگذاری شاخه ای عمدتاً در چند بلوک کنار هم نصب می گردد.
  • رنگ ستون و مهاربند های این قفسه بندی طوسی الکید و بازوها نارنجی پودر بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوائی با پوشش رنگ اپوکسی یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد.

ویژگی‌های قفسه‌بندی بازویی ( قفسه بندی کانتیلور ):

  • نداشتن ستون در جلوی قفسه‌بندی که حداکثر دسترسی در بارگذاری اقلام با ابعاد متنوع را فراهم می‌نماید
  • قابلیت اجرا در مؤلفه‌های ارتفاع، طول بازو، دهانه‌ها و تحمل بار مختلف
  • قابلیت بارگذاری توسط لیفتراک
  • تنظیم ارتفاع بازوهای طبقات با فواصل ۱۵ سانتیمتر

قیمت و خرید قفسه بندی بازویی

این نوع از قفسه ها در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت به صورت نو و دست دوم به فروش میرسند که البته با توجه به مدل قفسه و اندازه و تعداد متفاوت هستند. بنابراین برای خرید قفسه ها با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code