قفسه فروشگاهی

قفسه بندی پالت راک

قفسه بندی پالت راک - قفسه بندی پیچ و مهره ای

این سیستم قفسه بندی که به آن قفسه فلزی انباری راک نیز می‌گویند، به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد با استقبال زیادی روبرو شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با قابلیت های این سیستم قفسه بندی بیشتر آشنا کنیم.برای خرید قفسه بندی پالت راک و قفسه فلزی پیچ و مهره ای با قیمت مناسب کافی است با پرشین صنعت تماس بگیرید.

قفسه بندی پالت راک

این روزها این قفسه یکی از بهترین و پرکاربردترین قفسه هایی هستند که در مکان های گوناگون برای قرار دادن اجسام و لوازم سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. اقلام مورد نظر برای قرارگیری بر روی این سیستم قفسه بندی به صورت پالت های مسطح و یا پالت های دیواره دار و به شکل یکپارچه قرار می گیرند که برای بارگذاری آنها از لیفتراک استفاده می شود. از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این سیستم قفسه بندی می توانیم به قالب، بازو، قفل بازو، زیر پالتی، رابط های بین قالب، محافظ ستون، زیر جعبه ای، محافظ قاب، بازوی تقویت، پالت پروفیلی و… اشاره کنیم.

طراحی قفسه بندی پالت راک

معمولاً این سیستم قفسه بندی به گونه ای طراحی می شود که قاب های آن طوسی رنگ، بازوها و هر کدام از اجزای طبقات نارنجی و سایر اتصالات به صورت گالوانیزه می باشند. بیشترین موارد کاربرد این نوع سیستم قفسه بندی در انبارهای مواد، کالاها، سردخانه ها و… می باشد. سیستم قفسه بندی راک امکان دسترسی راحت به هر کدام از طبقات را برای افراد فراهم کرده است و به راحتی می تواند ارتفاع طبقات گوناگون را جابجا کرد. یکی از ویژگی های برجسته این نوع سیستم قفسه بندی، امکان اتصال پیچ و مهره های قفسه بندی به یکدیگر می باشد. طبقه بندی قفسه های این سیستم را میتوان با توجه به ابعاد و ارتفاع فضای موجود تغییر داد و به نحوی طراحی کرد که بیشترین تناسب را با محیط داشته باشد.

کاربرد قفسه بندی پالت راک :

  • انبارهای مواد و کالا و قطعات یدکی
  • سردخانه ها
  • کارگاه و سالن های تولید

ویژگی قفسه بندی پالت راک :

  • قابلیت جابجایی طبقات با گام ۷۶ میلی متر
  • تنوع در ابعاد و تحمل بار
  • دسترسی آسان و سریع به کالا و مواد
  • قابلیت اتصال پیچ و مهره ای اجزاء قاب به یکدیگر
  • طراحی و نصب تا چند طبقه و بارگذاری متناسب با ارتفاع سالن

قیمت و خرید قفسه بندی پالت راک و قفسه پیچ و مهره ای

این نوع از قفسه ها در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت به صورت نو و دست دوم به فروش میرسند که البته با توجه به مدل قفسه و اندازه و تعداد متفاوت هستند. بنابراین برای خرید قفسه ها با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code