قفسه

قفسه بندی سنگین فروشگاهی

قفسه بندی سنگین فروشگاهی - شما می‌توانید جهت خرید شلف فروشگاه، قفسه سنگین فروشگاهی ، استند فروشگاهی، میز چک اوت و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین...

همیشه داشتن انواع تجهیزات فروشگاهی مناسب باعث افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان می‌شود. این تجهیزات انواع مختلفی دارد که هر کدام به منظور خاصی تولید و استفاده می‌شوند. با ما برای بررسی قفسه بندی راک سنگین فروشگاهی همراه باشید. اگر به دنبال خرید قفسه سنگین فروشگاهی با قیمت مناسب و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب می‌گردید، تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا به شما پیشنهاد می‌شود.

قفسه بندی سنگین فروشگاهی

این مدل از قفسه بندی‌ها دارای استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به انواع دیگر قفسه‌ها هستند. این محصولات بیشتر در انبارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله موارد دیگری که این تجهیزات در آن‌ها استفاده می‌شوند می‌توان به کارخانه‌ها، صتایع پتروشیمی، اتومبیل سازی و انواع صنایع تولیدی اشاره کرد. از جمله پرکاربرد ترین مواردی که در تمام انبارها استفاده می‌شود قفسه‌ های سنگین فروشگاهی هستند. از جمله ویژگی‌های بسیار مهم این محصول به استفاده بیشتر از فضا و داشتن ارتفاع زیاد آن اشاره می‌شود. از تفاوت‌هایی که این محصول با انواع سبک آن دارد، مقاومت بیشتر آن در برابر ضربه و وزن می‌باشد.

انواع قفسه راک انبار

این قفسه‌ها که به نام راک انبار مشهور هستند دارای انواع سنگین، نیمه سنگین و سبک می‌باشند. جنس این محصول از فلز است که با توجه به ضخامتی که این قفسه‌ها دارند، وزن‌های متفاوتی از محصولات در آن قرار می‌گیرد. انواع سبک این محصول بیشتر در تجارت‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و جعبه‌هایی با وزن کم بر روی آن قرار می‌گیرد. این قفسه‌ها علاوه بر انبار در فروشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در انبار‌های دپو در صنعت الکترونیک، برای نگهداری جعبه‌های نسبتا سنگین از قفسه بندی نیمه سنگین فروشگاهی استفاده می‌شود. نوع سنگین آن نیز در نگهداری انواع ابزارآلات سنگین مانند ابزارآلات ماشینی استفاده می‌شود.

از انواع این قفسه‌ها به قفسه‌های پالت انبار نیز می‌توان اشاره کرد.

ساخت قفسه بندی سنگین فروشگاهی

در طراحی این محصولات از تقویت کننده‌های افقی، عمودی و مایل استفاده می‌شود. علت استفاده از این تقویت کننده‌ها، ایجاد مقاومت بیشتر در قفسه‌ها می‌باشد. نصب کردن و دمونتاژ این تجهیزات به دو روش با پیچ و بدون پیچ انجام می‌شود. قطعاتی که در این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارت‌اند از: ستونی، بازویی، تقویت کننده‌ها، ناودانی و اتصالات.

در مدل‌هایی که بدون پیچ و مهره محصول آماده می‌شود، از زبانه‌های طراحی شده بر روی محصول استفاده می‌شود.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع سبد خرید فروشگاهی، انواع قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید شلف فروشگاه، قفسه سنگین فروشگاهی ، استند فروشگاهی، میز چک اوت و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه یا با کادر فروش ما در ارتباط باشید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code