آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

قبل از خرید قفسه برای سوپرمارکت و فروشگاه باید این نکات را بدانید!

خرید قفسه فروشگاه | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

یکی از پرکاربردترین تجهیزات فروشگاهی که در تمامی انواع فروشگاه فیزیکی کاربرد دارد، قفسه سوپر مارکتی فروشگاه بوده که برای نمیش محصولات و چینش آنها کاربرد دارند.  این قفسه ها علاوه بر استفاده به منظور چیدمان کالا، نقش بسزایی در ایجاد ظاهری مرتب و نمایی زیبا از فروشگاه دارند.  در نتیجه انتخاب درست این تجهیزات هنگام چیدمان فروشگاه بسیار ضروری خواهد بود. در این مطلب به معرفی نکاتی میبردازیم که باید هنگام خرید ققفسه سوپر مارکتی فروشگاه به آنها توجه کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات‌فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فروشگاهی فلزی و قفسه فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی نکات مهم در خرید قفسه سوپر مارکتی فروشگاه

از جمله ملزوماتی که قبل از راه اندازی هر نوع فروشگاه فیزیکی لازم است تا در مورد آن تصمیم گیری شود، انواع تجهیزات فروشگاهی است که با توجه به نوع فروشگاه باید مورد استفاده قرار گیرد. مهم ترین جایی که مشتری از آن به محصولات نگاه می کند بخش زیادی از زیبایی بصری هر فروشگاهی به قفسه بندی آن فروشگاه اعم از طرح و رنگ و اندازه آن وابسته است. قفسه بندی فروشگاه بسته به نوع آن و کالاهای قابل عرضه در فروشگاه انواع مختلفی دارد که در هر یک از این انواع بسته به نوع چیدمان از انواع تجهیزات می توان استفاده نمود. قفسه بندی و تجهیزات در سوپر مارکت ها از جهاتی با سایر فروشگاه ها تفاوت دارد.

 قفسه باید به شکلی باشد که در خرده فروشی ها به نوعی مشتریان را دعوت به خرید کند. قفسه ها در جنس های مختلف و روش های ساخت مختلف وجود دارند. یک نکته مهم که بایستی در انتخاب قفسه در نظر داشته باشیم نحوه نصب و باز کردن آن است. باید به این فکر کنیم که آیا قرار است زود به زود این قفسه ها جابجا شوند و در این صورت بایستی از قفسه هایی که استفاده کرد که به راحتی نصب و جدا شوند. در ادامه به معرفی نکاتی میژردازیم که هنگاه خرید این تجهیزات فروشگاهی باید به آنها توجه کنیم.

خرید قفسه فروشگاه | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

قفسه بندی فروشگاه‌های زنجیره ای

ابعاد فروشگاه، یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب نوع قفسه اهمیت دارد. قبل از انتخاب انواع قفسه های فروشگاهی، باید به موارد زیادی از جمله استحکام قفسه ها دقت نمایید.  برای مثال در صورتی که فضای فروشگاه یا سوپرمارکت کوچک باشد، امکان استفاده از قفسه های دوطرفه بسیار محدود خواهد بود و حتی گاه نیاز است از به کار بردن آنها منصرف شد. همچنین در فروشگاه های با فضای کوچکتر بهتر است از قفسه های یک یا دوطرفه با عمق طبقات کمتر مورد کاربرد قرار گیرد.  در ادامه به دیگر نکات مهم هنگام خرید قفسه فروشگاهی اشاره خواهیم کرد. این نکات عبارتند از:

  • انتخاب قفسه هایی با ابعاد متناسب
  • انتخاب نوع قفسهایی با امکان دزدبری کمتر
  • انتخاب قفسه هایی که مانع از جریان رفت و آمد نباشد
  • تناسب طراحی و ظاهر قفسه با طراحی و ظاهر فروشگاه
  • توجه به وزن و ابعاد محصولاتی که قرار است روی قفسه ها چیده شود
خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید چرخ دستی و سبد حراجی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code