آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

راهنمای خرید کشوی پول فروشگاهی

کشوی پول فروشگاهی | قیمت و خرید تجهیزات فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا

همزمان با پیشرفت فناوری در زمینه های گوناگون، افراد حذف کردن پول نقد را در معاملات خود در پیش گرفته و قصد استفاده از کارت های بانکی را نیز دارند؛ ولی کاربرد پول نقد و کاربد آن اجتناب ناپذیر بوده به همین علت کشوی پول صندوق فروشگاهی پر کاربرد بوده و استفاده از آن رونق زیادی خواهد داشت. در این مقاله به معرفی کشوی پول فروشگاهی و انواع آن و نکاتی برای خرید کشوی پول فروشگاهی میپردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع تجهیزات فروشگاهی و دیگر محصولات فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه کنید.

کشوی پول فروشگاهی چیست و انواع آن کدام است

کشویپول نوعی دخل با قابلیت جا به جایی و حمل و نقل می‌باشد. کشوهای پول تجهیزاتی برای حفظ ایمنی پول و پیشگیری از سرقت و همچنین دسته بندی کردن اسکناس و سکه به منظور افزایش سرعت فروش محصول در فروشگاه خواهند بود.

بدون استفاده از صندوق‌های پول، اداره و مدیریت فروشگاه‌های امروزی سخت و تقریبا غیر ممکن خواهد بود. حجم خرید، تعداد مشتریان،  فرآیند ترخیص کالای خریداری شده به سرعت و توجه بالا نیاز داشته، که خرید کشوی پول صندوق فروشگاهی را برای مجموعه‌ها و فروشگاه‌ها به امری ضروری تبدیل خواهد کرد.

انواع کشوی پول فروشگاهی

امروزه در بازار دو نوع کشوی پول فروشگاهی دیجیتال و معمولی وجود دارد. تفاوت کشوی پول دیجیتال و معمولی در یک موضوع وجود کابل اتصال مستقیم به فیش پرینتر که بر روی کشوی پول دیجیتال قرار دارد؛ این در حالتی است که کشوی پول معمولی تنها یک عدد دکمه یا کلید دارد.

کشوی‌پول‌فروشگاهی دیجیتال در دو نوع کشویی ۴ و ۵ خانه و در دار (Flip Top) وجود داشته که هر یک از خصوصیات ویژه ای برخوردارند که با توجه به این خصوصیات، قیمت‌های خرید این محصولات تغییر خواهد کرد.

ویژگی‌های کشوی پول زد ای سی( ZEC)

کشوی پول فروشگاهی زد ای سی در مدل‌های گوناگونی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول کارآمد توانایی اتصال مستقیم به فیش پرینتر را خواهد داشت. این محصول دارای زنگ هشدار هنگام باز شدن است که از دزدی و سو استفاده دیگران جلوگیری خواهد کرد. کشوی زد ای سی شامل ۴ محفظه ورود اسکناس و ۲محفظه ورود سکه و یک شیار ورود چک و تراول است.

کشوی پول فروشگاهی | قیمت و خرید تجهیزات فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا

نکاتی که در خرید کشوی‌پول‌فروشگاهی باید در نظر گرفت

برای خرید کشوی‌پول‌فروشگاهی، طول عمر،  کیفیت کشو، قابلیت اطمینان و طول ضمانت کالا را بررسی نمایید. هنگام خرید کشوی پول فروشگاهی فضا و مکان خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید؛ برای مثال کشوی شما میبایست بالای پیش خوان قرار گرفته یا زیر آن وتا زمانی که درب کشو باز می‌شود فضای کافی موجود باشد.

با توجه به میزان ترافیک کاری که دارید، ممکن است کشوی معمولی که برای کسب و کار سبک و متوسط طراحی شده مناسب کار شما باشد.

معمولا اغلب کشوها نیاز به برق و آداپتور جداگانه‌ نداشته و با کابل آرجی۵۹ و یا کابل سریال و رابط usb استفاده می‌شود و بدون برق هم دستی با کلید باز می‌شود ولی کشوهایی نیز وجود دارد که شامل آداپتور جداگانه‌ای خواهد بود.

هر نرم افزار و درایور فیش پرینتر معمولا دارای آپشنی می‌باشد که کشوی پول فروشگاهی بصورت خودکار بعد از هر رسید و یا قبل از پرینت رسید باز می‌شوند. وقتی کلید را بردارید در مواقع غیر از چاپ رسید کشو باز نمی‌شود این راه امنیت کشو را بالا می‌بردتعداد معدودی از کشوها زیر فضای سکه و اسکناس مکانی برای قرار دادن اسکناس‌های درشت و یا چک پول دارند؛ یعنی قفسه سکه قابل برداشن بودهد و حتی برخی از کشوها شامل نگهدارنده‌ قابل تنظیم فلزی می‌باشند.

کشوی پول فروشگاهی بصورت درب ریلی به جلو باز شده و یا بصورت رو به بالا که گاهی در این مورد قفسه داخلی قابل حمل خواهد بود.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، شلف فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code