آموزشی

دستگاه کالباس بر

در این مطلب به توضیح دستگاه کالباس بر و مزایای آن می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

در این متن می‌خواهیم دستگاه کالباس بر را برای شما شرح دهیم. این دستگاه مانند سایر  دستگاه‌ها بسیار پر کاربرد می‌باشد و با استفاده از این دستگاه بسیاری از کار‌های انسان آسان می‌شود. در ادامه به مزایای دستگاه کالباس برمی‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

دستگاه کالباس بر

این دستگاه جزو زیر گروه دستگاه‌های اسلایسر صنعتی می باشد. به همین دلیل ویژگی‌های مشابه‌ای بین این دستگاه‌ و دیتگاه اسلایسر وجود دارد. هدف تمام دستگاه‌ها کیفیت بالا و افزایش سرعت کار می‌باشد. در زمان گذشته برش کالباس‌ها با دست  انجام می‌شد جوری که اسلایدها اصلا با یکدیگر هم اندازه و همسان نبودند در نتیجه وجه زیبایی نیز نداشتند تا زمانی که این دستگاه وارد بازار شد. هیچ وقت شما نمی‌توانید مانند یک دستگاه عمل کنید و به ظرافت دستگاه برش را انجام دهید. همچنین نکته دیگر سرعت عملکرد این دستگاه می‌باشد که سرعت بالایی دارد و به هیچ عنوان انسان نمی‌تواند به سرعت دستگاه  این فرایند را انجام دهد. مهم ترین ویژگی و مزیت این دستگاه را در ادامه بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از دستگاه‌کالباس بر

در این بخش می‌خواهیم برخی از مزایای استفاده از دستگاه کالباس بر را بررسی کنیم.

ایجاد برش های همسان و دقیق

 مهم ترین مزیت این دستگاه برش‌های همسان و یکنواخت آن است. تیکه‌های این دستگاه قابلیت تنظیم شدن دارد و می‌توانید آن را تنظیم کنید  و میزان ضخامت برش و یا  اسلاید مورد نظر نظر خود را را انتخاب کنید. این دستگاه‌ها در مدل‌های بسیار پیشرفته قادر به برش کالباس تا ضخامت بسیار کم هستند طوری که هیچ تفاوتی نیز بین این برش‌‌‌‌ها نباشد. همچنین برش نازک این اسلایدها باعث می‌شود که هنگام پخت به راحتی این کار را انجام دهید و زمان کمتری را از دست بدهید.

سرعت در عملکرد کالباس‌بر

 یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه سرعت آن است. اگر قصد داشته باشید برش‌های یکسان ایجاد کنید و این کار را  توسط دست انجام دهید مسلما  وقت زیادی را باید صرف این کار کنید. در حالی که با استفاده از دستگاه کالباس بر به راحتی در چند ثانیه می‌توانید برش‌های همسان و مساوی را  ایجاد کنید.  این دستگاه  دارای نوع اتوماتیک نیز می‌باشد که در نوع  اتوماتیک قاعدتا سرعت بالاتری وجود دارد. دستگاه کالباس بر دستی دارای تیغه‌های اتوماتیک می‌باشند که باید با کمک دست کالباس را به سمت تیغه  هل دهید تا برش انجام شود. ولی  نوع اتوماتیک این دستگاه به طور خودکار تمام این مراحل را انجام می‌دهد. و پس از چند دقیقه اسلایس های زیبا و دقیق را از این دستگاه دریافت می‌کنید. کسب و کارهایی مانند فست فودها به این دستگاه نیاز مند هستند به دلیل اینکه با استفاده از این دستگاه  سرعت کار  آن‌ها چند برابر افرایش می‌یاید.

ویژگی دیگر این دستگاه امنیتی است که دارد. اگر بخواهید به وسیله چاقو‌های تیز کالباس را برش دهید احتمال دارد دچار آسیب در دست و انگشت شوید. ولی کالباس بر مخصوصا اتوماتیک دارای هیچ خطری نمی‌باشد. مزیت بعدی این دستگاه بهداشت آن می‌باشد. در فست فودی‌ها استفاده از این دستگاه می‌تواند کمک شایعانی به رعایت بهداشت کند.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code