آموزشی, استند فروشگاهی

درباره استند فروشگاهی چه میدانید؟

استند فلزی فروشگاهی | قیمت استند و قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج

امروزه جهت نمایش و تبلیغات محصولات جدید و مهم در فروشگاه های زنجیره ای و حتی فروشگاه کوچک از استندهای فروشگاهی استفاده میشود . کاربرد استند های فروشگاهی در انواع مختلف قطعا بر روی تبلیغات و فروش شما تأثیر مثبتی را خواهد گذاشت در این مطلب شما را با مشخصات ، کاربرد و انواع استند فلزی فروشگاهی آشنا خواهیم کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات‌فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی مشخصات وکاربرد انواع استند فلزی فروشگاهی

استند فلزی فروشگاهی محصولات فروشگاه را در شکل و شمایلی شیک تر و بهتر در دسترس مخاطب قرار خواهد داد.  استندهای تبلیغاتی امروزه در شکل های متفاوت و اندازه های متفاوتی تولید می شوند. مزیت مهم این ابزار، این است که می توان از آن ها به عنوان دکوراسیون فروشگاه نیز استفاده کرد. امروزه استندها در انواع متفاوت تبلیغاتی، فروشگاهی و … تولید می شوند؛ که استفاده از استندهای تبلیغاتی بیشتر در مراکز بزرگ و نمایشگاه ها معمول است.

امّا دربارۀ استند های فلزی فروشگاهی اوضاع کاملاً متفاوت است. از این ابزار به طور عمده و جزئی می توان کمک گرفت. استند های فروشگاهی امروزه در انواع متفاوت ایستاده، رومیزی، دیواری، آرشیپل و … تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. حتی در بسیاری از فروشگاه ها از استندها به عنوان دکوراسیون فروشگاه بهره برده می شود؛ زیرا این وسایل پرکاربرد هم ظاهر شیکی دارند و هم کار فروش محصول را آسان خواهند کرد.

انواع استند فروشگاهی

استند های فلزی فروشگاهی را می توان در اندازه ها و کیفیت های متفاوتی در سوپرمارکت، البسه فروشی، فروشگاه آرایشی بهداشتی، ،فروشگاه محصولات الکتریکی و … به کار برد. ولی در حالت کلی این ابزار را بر اساس ابعاد به دو دستۀ کلی استندهای رومیزی و استندهای ایستاده تقسیم بندی می نمایند. طبیعتاً با توجه به کاربردهای مشخص، ابعاد استندهای رومیزی کوچک تر بوده و فضای کمتری را اشغال می کنند. از این استندها البته برای نمایش محصولات با وزن پایین استفاده می شود. استندهای ایستاده بر روی زمین قابل استفاده هستند.

این نوع از standها در طرح ها و ابعاد متفاوتی قابل تولید هستند. با توجه به جنس استند و شکل طراحی، می توان از آن برای محصولات گوناگون بهره برد. البته همین دو زیرمجموعه خود نیز شامل زیرمجموعه های گسترده ای هستند که بر پایۀ شکل چیدمان محصول، ابعاد stand و نوع آن مجدداً نام گذاری می شوند. برای مثال می توان به نام های تستر، فلور، آرشیپل، پالت را نام برد.

استند فلزی فروشگاهی | قیمت استند و قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج

مزیت استفاده از استندهای فروشگاهی

به کارگیری استندها در فروشگاه برای نمایش بهتر محصولات و اقلام میباشد. این محصولات را  بسته به کاربردی که دارندبه چند ین صورت تقسیم میکنند؛ از استند های فلزی فروشگاهی در مکان های متفاوت و نمایش محصولات متفاوتی می توان استفاده کرد. در گذشته های دور در اغلب فروشگاه ها از دکوراسیون های دیواری و کتابخانه ای استفاده می شد. دکوراسیونی که اگرچه باعث می شد یک نظم نسبی در فروشگاه حاکم شود، امّا محصولات را از دسترس خریداران دور ساخته و یک احساس نامناسب را در خریدار به وجود می آورد.

زیرا اگر می خواست از بین محصولات متنوع دست به انتخاب بزند، مقایسۀ محصولات برایش سخت و گاهی غیرممکن بود. امروزه ولی سیاست فروشگاه ها (چه فروشگاه های کوچک و چه فروشگاه های بزرگ) تغییز کرده و به سمت ارتباط بیشتر با مشتری پیش رفته است. در حقیقت امروزه به خاطر تنوع گستردۀ محصولات، فروشنده ها ترجیح می دهند انتخاب محصول را به عهدۀ خود خریدار بگذارند. برای اینکه محصولات را جلوی چشم مشتریان قرار دهید و امکان دسترسی راحت را برای آن ها ایجاد کنید، راه حل های متفاوتی وجود دارد؛ که یکی از بهترین راه حل ها، استفاده از همین استند های فلزی فروشگاهی  خواهد بود.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع خرید قفسه کتاب  ، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code