آموزشی

تجهیزات و راه اندازی فروشگاه

راه اندازی فروشگاه زنجیره ای | خرید تجهیزات فروشگاهی در گروه پرشین صنعت آسیا در کرج

در زندگی امروزی شهری بقالی ها و مغازه های کوچک جای خود را به هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ داده اند. در فروشگاه ها روند کاری به این صورت است که محصولات به صورت مستقیم عرضه می‌شوند. عرضه مستقیم کالا موضوعی است که هم سود مالی خوبی را به همراه دارد و همچنین میتواند برای فروشگاه کسب در آمد کند. در این مطلب می‌خواهیم مقدمات راه اندازی فروشگاه زنجیره ای را به شما معرفی کنیم. لوازم مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه زنجیره ای از جمله میز چک اوت،ترولی و چرخ فروشگاهی،استن، باربر دستی و … هستند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، چرخ دستی فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، شلف و …  با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای اندازی یک فروشگاه زنجیره ای

داشتن یک برنامه ریزی صحیح و یک نقشه راه اولین قدم برای راه اندازی فروشگاه‌های بزرگ می‌باشد. معمولا نداشتن یک نقشه و راه نما و مشورت نکردن با متخصصین در این زمینه، موضوعی است که موجب شکست خوردن فروشگاه‌های زنجیره ای خواهد شد. ناگفته نماند که هدف اصلی راه اندازی فروشگاه، به غیر از جلب مشتری، عرضه تمامی محصولات به صورت خرده فروشی می‌باشد؛ در نتیجه تمامی نکات مربوط به مشتری از مکان فروشگاه گرفته تا چیدمان محصولات در فروشگاه تا تنوع محصولات ارائه شده و نوع برخورد با مشتریان نیز باید در نظر گرفته شود. برای راه اندازی فروشگاه میبایست تمامی تجهیزات و لوازم اولیه مورد نیاز برای راه اندازی تهیه شود. در ادامه به معرفی تجهیزات فروشگاهی میپردازیم.

تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی فروشگاه زنجیره ای

توصیه میشود برای مجهز کردن فروشگاه خود از مشاورین مجرب که سال هاست در این کار بوده اند کمک بگیرید. رعایت نکردن هر یک از نکات راه اندازی فروشگاه به سرنوشت فروشگاه زنجیره ای شما آسیب خواهد رساند. برای راه اندازی فروشگاه زنجیره ای نیاز به تجهیزات گسترده ای مانند انواع یخچال‌های صنعتی گرفته تا استند‌های فروشگاهی و قفسه‌های فروشگاهی تا بخش تسویه حساب فروشگاه خواهد بود.جهت خرید و اطلاع از قیمت صندوق فروشگاهی، سبد های خرید، میز های چک اوت، دستگاه های بارکد خوان و … با فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در تماس باشید.

راه اندازی فروشگاه زنجیره ای | خرید تجهیزات فروشگاهی در گروه پرشین صنعت آسیا در کرج

ترولی فروشگاه

ترولی یا چرخ فروشگاهی نوعی از تجهیزات فروشگاهی می‌باشد. ترولی وسیله حمل و نقل اجناس در فروشگاه های بزرگ است.

دستگاه بارکد خوان

بار کد خوان‌ها نوعی دستگاه جدید الکترونیکی هستند. بارکد خوان توسط تکنولوژی تابش نور و پرتو،  بارکد روی محصولات و کالاها را شناسایی و اسکن کرده و اطلاعات را به صندوق فروشگاهی منتقل و محاسبه می‌کند. وجود بارکد خوان در بیشتر مشاغل مانند فروشگاه، انبارداری، مراکز خرید، محیط های صنعتی و … بسیار مهم می‌باشد.

میز چک اوت فروشگاهی

میز چک اوت یکی از لوازم ضروری در فروشگاه است.آخرین مرحله هر خریدی تسویه و پرداخت مالی میباشد، که تمامی این کارها در فروشگاه های بزرگ بر روی این میز صورت می‌گیرد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code