آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, میز چک اوت

برسی انواع میز چک اوت فروشگاهی

میز چک اوت فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

هم زمان با پیشرفت فناوری و صنعتی شدن زندگی سرعت انتقال خدمات به انسانها باعث سهولت و دستیابی بهبود یافته؛ تجهیزات فروشگاهی هم ازاین قاعده مستثنا نخواهند بود. پس از یک خرید لذت بخش ، مرحله آخر در فروشگاه و هایپر مارکت، تسویه حساب است ، کسب رضایت مشتریان هنگامی بدست می آید که این مرحله با سرعت بیشتر و کاملا روتین و کم دردسر انجام شود. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فروشگاهی فلزی و قفسه فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

میز چک اوت فروشگاهی و انواع آن

یکی از وسایل های حیاتی در یک فروشگاه شیک و امروزی وجود میز چک اوت فروشگاهی است که جز تجهیزات حرفه ای فروشگاه محسوب می شود. میز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی جز تجهیزات حیاتی یک فروشگاه محسوب میشود و معمولا مشتریها پس از خریدتمایل چندانی به زیاد ایستادن و انتظار کشیدن جهت تسویه حساب را ندارند و در انجا وجود یک میز چک اوت می تواند در جلب رضایت مشتریان به شما کمک کند.

زیرا باعث بالارفتن سرعت صندوق دار می شود و ازدید روانشناسی مردم معمولا تمایل به خرید کردن از فروشگاه هایی دارندکه قبلا از ان خرید کردند و از پرسنل و خدمات و تجهیزات ان راضی هستند. میز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی که به آن کانتر فروشگاهی و میز پیشخوان فروشگاهی هم گفته می شود، از مهم ترین تجهیزات فروشگاهی است که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشت. در این مطلب قصد داریم انواع میز های چک اوت فروشگاهی را معرفی کنیم.

مشخصات میزچک‌اوت یا میزصندوق‌فروشگاهی

میز صندوق یا میز چک اوت فروشگاهی یکی از اصلی ترین قسمت های هر فروشگاهی می باشد. میزصندوق و میزچک اوت از آلومینیم و ازورق های فولاد ساخته شده است. دارای قابلیت جهت  نصب  انواع کشوهای پول قفل دارو اتومات برروی میز صندوق است.    جهت نگهداری کیسه های  پلاستیکی دارای سبد مخصوص است. امکان نصب اسکنر و بارکدخوان و چشم الکترو نیک- راه بند برروی میزصندوق است.  میز صندوق متشکل از شاسی مخصوص برای جلوگیری از هم پاشندگی است. این محصولات دارای تنوع رنگ با توجه به سلیقه مشتری میباشند.

میز چک اوت فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

انواع میزچک‌اوت‌فروشگاهی و مشخصات آن

میز های چک اوت فروشگاهی با توجه به کاربردی که دارند دارای انواع گوناگونی هستند. در ادامه به معرفی انواع میزچک‌اوت میپردازیم. انواع میز چک اوت عبارتند از:

میزثابت (بدون نوار نقاله):

میز ثابت فروشگاهی اکسپرس میباشد. این میز بدون تسمه نوار نقاله و موتور خواهد بود. این محصولات فضای کمی را اشغال کرده در نتیجه  برای فروشگاه های کوچک مناسب هستند.

متحرک (دارای نوار نقاله):

میز چک اوت متحرک دارای یک موتور بوده که امکان چرخش نوار نقاله را ایجاد میکند. این محصولات موجب افزایش سرعت عمل صندوق داران میشوند. این میزها باید دارای انواع استاندارد و سایز های گوناگون باشند و برای چیدمان های چپ و راست به بازار عرضه شوند. از نکات مهم در انتخاب این مدل چک اوت ها این بوده که تسمه نقاله به کار رفته به اندازه ی کافی پهن باشد تا در هنگام قرار دادن اجناس روی آن امکان واژگونی وجود دارد و باعث عدم رضایت مشتریان خواهد شد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید چرخ دستی و سبد حراجی فروشگاهی  ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code