آموزشی, استند فروشگاهی, تجهیزات فروشگاهی

اهمیت کاربرد استند در صنایع مختلف

استند فروشگاهی فلزی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

استندها برای نمایش و تست محصولات در فروشگاه، نمایشگاه و غرفه ها کاربرد دارند. استندهای تبلیغاتی با اشکال و اندازه های گوناگون طراحی و تولید میشوند. استفاده از این محصولات موجب نمایش بیشتر محصولات برای مشتریان خواهد شد. در ادامه به شما انواع استند فروشگاهی و مشخصات و کاربرد آنها را معرفی خواهیم کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فروشگاهی فلزی و قفسه فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

استند فروشگاهی فلزی و انواع آن

استند یا قفسه فروشگاهی فلزی مکانی برای قرار گیری محصولات میباشد. در بعضی موارد هدف از این جایگاه فروش محصولات میباشد. گاها این جایگاه برای شناخت و تبلیغ محصول خواهد بود. تعدادی از مردم استندها را به عنوان قفسه نمایش محصول می شناسند. این تجهیزات فروشگاهی تاثیر مستقیمی بر روی فروش محصولات دارند. برای دیدن انواع استندهای فروشگاهی یه سایت پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید.

انواع استند فروشگاهی

استندها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. این محصولات با توجه به کاربرد و مواد تشکیل دهنده آن دارای انواع گوناگونی هستند در ادامه به معرفی کاربرد استند  در صنایع مختلف خواهیم پرداخت. انواع استند بر اساس مواد اولیه ساخت عبارتند از:

  • استند فلزی
  • استند مفتولی
  • استند تزریقی
  • استند پلکسی یا آکریلیک
  • استند چوبی ام دی اف و نئوپان

انواع استند بر اساس مدل آن

استندها طبق مدلی که دارند به دو گروه کلی تقسیم میشوند. در ادامه به معرفی دو دسته اکلی استتنندها با توجه به مدلی که دارند میپردازیم. این دو گروه عبارتند از:

  استند رومیزی :

 استندی کوچک و سبک که بر روی میز یا کانتر فروش قرار می گیرد.

    استند ایستاده :

این استندها بزرگتر بوده و به صورت دیواری یا زمینی موجودند. استند بر اساس هدف کاربرد آن نیز به دو دسته استند فروش و استند تبلیغاتی تقسیم خواهد شد. تقسیم بندی انواع استند بر اساس موضوعات مختلف، بنا بر سلیقه های متعدد اتنجام میشود. یک استند به طور مستقیم روی تمایلات مصرف کننده برای خرید کالا تمرکز می کند.  یک استند توجه، علاقه، تمایل و حافظه وی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

کاربرد استند در صنایع مختلف

 بیشترین استند ها در این صنعت دیده می شوند. بسیاری از ما چندین سال است که حتی در کوچک ترین سوپر مارکت ها این استند ها را خواهیم داد. این استند ها در بسیاری از سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ موجودند. بی تردید می توان گفت برای بسیاری از مواد غذایی که در خرده فروشی ها به فروش می رسد، می توان استند طراحی و تولید کرد. استند رب گوجه فرنگی، استند ماکارونی، استند چای و قهوه و استند ادویه جات از نمونه های دیگر هستند.استند خشکبار، استند شکلات، استند آبمیوه، استند آب معدنی نمونه های این استندها میباشد. با توجه به تنوع محصولات  و برند ها در این صنعت استفاده از استند یا قفسه نمایش محصول اهمیت خاص خود را دارد.

  • خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

    گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید چرخ دستی و سبد حراجی فروشگاهی  ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

    در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

    شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code