تجهیزات فروشگاهی

انواع دستگاه دوخت پلاستیک

تجهیزات فروشگاهی - خرید دستگاه دوخت پلاستیک

یکی از مزیت‌های مهم دستگاه دوخت پلاستیک ، بسته بندی و پک کردن کیسه‌ها در کوتاه ترین زمان و  با سرعت و کیفیت بالا است. این دستگاه  انواع مختلفی دارد که در ادامه به برخی از مدل‌های این دستگاه می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی  و دستگاه دوخت پلاستیک با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

انواع دستگاه دوخت پلاستیک

همانطور که در بالا ذکر شد دستگاه دوخت انواع گوناگونی دارد که عبارتند از :

۱- دستگاه دوخت رومیزی پلاستیک :

ساده ترین نوع  این دستگاه، دستگاه دوخت دستی رو میزی است. این دستگاه‌ها به دو مدل تقسیم می‌شوند کاتر دار و بدون کاتر. نحوه عملکرد این دستگاه رومیزی  اینگونه است که  محصول مورد نظر را درون نایلون می‌گذارند و آن نایلون را بین دستگاه حرارتی قرار می‌دهند و عملیات پرس انجام می‌شود. و اگر دستگاه دارای کاتر باشد باقی مانده نایلون توسط کاتر برش داده می‌شود. این دستگاه‌ها دوخت رومیزی در ابعاد مختلفی در بازار موجود هستند.

– دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی :

دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی دستگاهی کارآمد و ساده می‌باشد برای پرس پاکت با طول دوخت بالا. این دستگاه بسیار سبک است به همبن دلیل حمل و نقل آن بسیار سریع و راحت است. نحوه دوخت این دستگاه شبیه به دستگاه دوخت رو میزی است. نایلون بین دو فک دستگاه قرار می‌گیرد و عملیات پرس انجام می‌شود.

 – دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی  :

کیفیت و نوع دوخت این دستگاه مانند دستگاه دوخت دستی رومیزی است. البته یک تفاوت دارد آن هم پدال آن، پدال این دستگاه باعث شده است که استفاده از این دستگاه بسیار راحت باشد. و نحوه عملکرد آن اینگونه است که  پاکت را بین دو فک این دستگاه می‌گذارند و پدال را فشار می‌دهند با این کار فک بالا به سمت پایین می‌آید و به وسیله المنت حرارتی که در فک پایین قرار دارد عملیات پرس انجام می‌شود

۲– دستگاه دوخت مگنتی پلاستیک

نحوه کار با این دستگاه دوخت مگنتی به دو حالت دستی و اتوماتیک می‌باشد. همچنین به وسیله این دستگاه می‌توان ضخیم‌ترین جنس تا نازک‌ترین جنس را پرس کرد. این دستگاه چند کاربردی می‌باشد که همین دلیل باعث شده است که  کاربران برای هدر نرفتن وقت خود از این دستگاه استفاده کنند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم این دستگاه داشتن تایم برای خنک سازی  است که این ویژگی باعث افزایش کیفیت دوخت می‌شود.

۳- دستگاه دوخت کیسه‌ای پنوماتیک  

 این دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک برای دوخت کیسه‌های ضخیم و سنگین استفاده می‌شود. این دستگاه  مانند دیگر دستگاه‌ها دارای فک حرارتی می‌باشد اما این دستگاه دارای فک با ضخامت دوخت ۸ میلی متر است. پرس این دستگاه توسط نیروی پنو ماتیک است که قدرت و کیفیت دوخت را بالا می‌برد. همچنین عملیات خنک سازی این دوخت به سرعت انجام می‌شود اما این دستگاه پنوماتیک برای خنک سازی دوخت به وسیله فک‌های حرارتی نیازمند یک کمپرسور هوای جداگانه می‌باشد. خنک سازی امری مهم می‌باشد زیرا سبب  محکم شدن و بالا رفتن کیفیت دوخت می‌شود. و برای دوخت دارای تایمر است که زمان دوخت را با آن می‌توان تنظیم کرد. این دستگاه دوخت کیسه‌ای پنوماتیک قادر به دوخت انوع نایلون ‌ها حتی چهار لایه است.  این دستگاه  در صنایع  پتروشیمی و کارخانجات استفاده می‌شود.

خرید و قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی و دستگاه دوخت پلاستیک 

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه و شلف فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی و ترازو فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید قفسه دو طرفه فروشگاهی، شلف فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code