آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

انواع ترولی و کاربرد آن ها

ترولی خرید فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

ترولی در دسته تجهیزات پرکاربرد می‌باشد. این وسیله دارای دو  یا چهار میباشد. از این تجهیزات اولین بار در سال ۱۹۸۰ در بریتانیا استفاده شده است . این محصولات جهت انتقال و جا به جایی وسایل کوچک در سالن های پذیرایی، رستوران ها  و هتل و… کاربرد دارند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، سبد حراجی فروشگاه و قفسه فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی انواع ترولی خرید فروشگاهی

از گذشته تا به امروز استفاده از ترولی ها در محیط های گوناگون اهمیت زیادی داشته است. کاربرد انواع ترولی در مدت زمان انجام نظافت تأثیر گذار بوده و می تواند موجب افزایش کیفیت نظافت و جمع آوری زباله ها شود. به وسیله این محصولات کالاها به آسانی حمل خواهند شد. ترولی ها دارای انواع گوناگونی بوده که کاربردهای فراوانی را نیز دارند. در ادامه به معرفی انواع گوناگون این وسایل و کاربر آن ها خواهیم پرداخت.

کاربرد ترولی

ترولی های فروشگاهی با توجه به مدلی که دارند درای کاربردهای فراوانی هستند که در ادامه به معرفی کاربرد های این محصولات میپردازیم. نظافت و شستشو دو عمل جدایی ناپذیر هستند و همواره در کنار یکدیگر انجام می شوند. در نظافت زباله ها و گرد و غبار جمع آوری می گردد و در عمل شستشو آب و مواد شوینده برای حذف جرم ها و آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور نظافت و شستشوی بخش های مختلف یک محیط باید ابزارها و تجهیزات مختلفی جا به جا گردد که حمل آن ها بدون ابزار کمکی دشوار خواهد بود.

بنابراین وسیله ای مانند تی شور که دارای چهار چرخ می باشد و جا به جایی آسان و ایمن دارد، برای حمل ابزارهای نظافتی مناسب خواهد بود. تی شوی ها مدل ها و اندازه های متنوعی دارند که امکان استفاده از آن ها را در محیط های گوناگون با ویژگی ها و کاربری های متفاوت فراهم می آورد. با توجه به تفاوت در ساختار یک محیط و نوع فعالیت های صورت گرفته در آن، تجهیزات نظافتی در مدل ها و اندازه های متعدد طراحی و ساخته شدند.

ترولی‌های نظافتی

ترولی‌های نظافتی یکی از ساده ‌ترین انواع  ترولی‌ها هستند. این تجهیزات جهت نگه داری ابزار نظافت در حین کار به منظور سهولت در انتقال این ابزار است. از این نوع در بسیاری از مجموعه‌های رستورانی، هتل‌ها، تالارها، پاساژ‌ها و… استفاده می‌شود. نوعی از این مدل خاص وجود دارد که در ابعاد کوچکتر و به نام خانه ‌داری ارائه می‌شود که فقط از سطل و تی برای نظافت استفاده می‌شود. مدل نظافتی توان نگهداری سطل آب و تفکیک آب تمیز و کثیف را داشته تا یک پک کامل از لوازم را در اختیار کاربرها بگذارید.

ترولی خرید فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

ترولی خرید فروشگاهی

این تجهیزات فروشگاهی از اتصال چرخ دستی با سبد دستی تشکیل خواهند شد. در فروشگاه‌ها برای حمل آسان کالاها، مشتریان می‌توانند از ترولی‌های فروشگاهی استفاده کنند تا علاوه بر راحتی در حمل کالا‌ها، با آرامش بیشتر در میان قفسه‌های فروشگاهی حرکت کنند. می‌توان گفت یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی ترولی فروشگاهی می‌باشد. پرشین صنعت به عنوان یکی از تولیدکننده‌های برتر این محصول در کشور است که این محصول را در انواع مختلف پلاستیکی مقاوم و نیکل کروم در ابعاد مختلف تولید کرده و در صورت تمایل پس از بررسی دقیق و اخذ و مشاوره و نیز مقایسه کیفیت و قیمت، بصورت آنلاین اقدام به خرید این محصولات نمایید.

ترولی خدمات

از کاربردهای ترولی خدمات، استفاده در نظافت و در بعضی موارد قابلیت جاسازی جاروهای برقی و دیگر ابزار نظافتی را در خود دارد که یک ابزار کامل برای نظافت اتاق‌ها و راه‌روها در هتل‌ها هستند. از مدل  خدماتی این ترولی با قابلت نگهداری غذا نیز جهت جا به جایی غذا و سرو آن در اتاق مسافران استفاده خواهد شد.

  • خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

    گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید استند و شلف فلزی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

    در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

    شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code