ترازو

انواع ترازو های فروشگاهی

انواع ترازو فروشگاهی - ترازوی آویز

از قدیم همیشه کاسبان و فروشنده ها از وسایل مختلفی برای تعیین وزن کالا و محصولات خود به هنگام فروش آنان استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ترازوهای دیجیتالی روانه بازار شده است که انتخاب میان آنان با در نظر گرفتن انواع و اقسام مدل های موجود اصلا هم کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و بهتر است اگر قصد خرید ترازو فروشگاهی برای غرفه و مغازه خود کرده اید، انواع آن را مانند ترازوی آویز ، دیجیتالی و باسکول را بشناسید.گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده انواع ترازو های فروشگاهی و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید ترازو های فروشگاهی به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

 انواع ترازوهای فروشگاهی:

ترازوی آویز:

  • کوچکترین و سبک ترین نوع از ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار می باشد.
  • اغلب این مدل از ترازوها با باطری و یا حتی ممکن است بصورت شارژی کار کنند.
  • اما با این حال هنوز هم می توان در بین دست فروشان و وانتی هایی که محصولات مختلف از جمله میوه جات را در کنار خیابان به فروش می رسانند، با مدل هایی مواجه شد که همچنان از وزنه های قدیمی در تعیین وزن استفاده می کنند.

ترازوی دیجیتالی:

  • جدیدترین و دقیق ترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار کشورمان می باشند.
  • این مدل از وزن کش ها دارای انواع و اقسام مدل ها با قابلیت های گوناگون در طرح و رنگ و همچنین اندازه های گوناگون می باشند.
  • امروزه استفاده از این مدل ترازوها در هر مغازه و فروشگاهی که فروش محصولات آن با گرم و کیلوگرم سروکار دارد یک امر مهم و ضروری است که سبب جلب اعتماد مشتری نیز خواهد شد.
  • از این مدل ترازوها در اکثر فروشگاه های کشورمان قطعا مشاهده کرده اید.
  • این ترازوها می توانند تا چند کیلوگرم بار را با بیشتری دقت ممکنه اندازه گیری نمایند.

ترازوی باسکول:

  • بزرگترین و پر ظرفیت ترین ترازوها در کل دنیا هستند.
  • البته برای بخش فروشگاه ها از مدل های سبک تر آنان استفاده می کنند.
  • این مدل از محصولات قادر به تحمل وزن هایی تا چند صد کیلوگرم هستند و به همین خاطر بیشتر مناسب عمده فروشان و یا کارگاه های صنعتی بزرگ هستند.

نکات مهم هنگام خرید ترازو فروشگاهی

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید ترازو فروشگاهی توجه به نوع آن است.

ابعاد ترازو: حتما برای انتخاب ترازو فروشگاهی خود به ابعاد و اندازه محصول نیز توجه لازم را داشته باشید. بهتر است برای انتخاب دقیق تر خود، میزان فضایی که قرار است ترازویتان را بر روی آن بگذارید را در نظر بگیرید.

وزن و جنس بدنه محصول: مورد مهم بعدی در هنگام خرید و انتخاب ترازوی فروشگاهی مربوط به وزن و جنس بدنه محصول می شود. امروزه اغلب ترازوهای این چنینی از جنس پلاستیک فشرده شده طراحی و تولید میشوند تا کمترین تاثیر را بر روی وزن نهایی ترازوها از خود بگذارند. با تمام این ها همواره توصیه می کنیم که به وزن ترازوی خود نیز توجه لازم را داشته باشید.

صفحه نمایش: امروزه همه ترازوهای فروشگاهی در هر نوع و با هر مدل و ساخت هر برند و کمپانی که باشند یقینا از یک صفحه نمایشگر LCD مانند بر روی خود چه بصورت کوچک و بصورت بزرگ برخوردار هستند. حواستان را جمع کنید که صفحه نمایشگر شاید ظاهر ترازویتان را مجلل کرده باشد اما کیفیت کارایی آن برایتان شرط است! پس حتما به میزان کوچکی یا بزرگی اعداد، کیفیت نمایش آنان، تعداد ارقام قابل نمایش و همچنین قسمت های درج شده برای مشخص کردن قیمت واحد، قیمت کل و وزن نهایی محصول بر روی صفحه نمایش ترازوی خود توجه داشته باشید.

قیمت و خرید انواع ترازو های فروشگاهی در پرشین صنعت

قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی با توجه به مدل ، سایز و جنس آن متغییر می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع ترازو های فروشگاهی مانند: ترازوی آویز ، دیجیتالی و باسکول با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.

جهت سفارش ترازو فروشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین‌ صنعت آسیا مراجعه کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code