آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

انواع تجهیزات فروشگاهی پوشاک

تجهیزات فروشگاه پوشاک | قیمت و خرید انواع تجهیزات فروشگاهی در کرج

امروزه مدیریت کردن فروشگاه ها بدون تجهیزات فروشگاهی غیر ممکن می‌باشد. هر فروشگاهی، از یک سری تجهیزات فروشگاهی مانند استندهای فروشگاهی ، کالسکه ها و سبدهای خرید و … استفاده می کند تا مدیریت فروشگاه در آن آسان تر شود. در این مقاله  به معرفی تجهیزات فروشگاه پوشاک و انواع رگال در فروشگاه پوشاک میپردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع تجهیزات فروشگاهی و دیگر محصولات فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج مراجعه کنید.

تجهیزات فروشگاه پوشاک

زمانی که یک فروشگاه لباس راه اندازی می شود، اولین اقدام انتخاب و خرید انواع تجهیزات فروشگاهی لباس بوده که هر صاحب کسب و کاری به دنبال تهیه با کیفیت ترین آنها می‌باشد. بدون وجود انواع تجهیزات فروشگاهی لباس نمی توان به خریدهای مشتری پاسخ سریع داد و یا از سرقت آنها پیشگیری کرد؛ در نتیجه لازم است تا فروشگاه خود را با تجهیزاتی از جمله گیت فروشگاهی مجهز نماییدد. نا گفته نماند که این تجهیزات در اشکال و کاربردهای مختلفی وجود داشته و صرفا به تگ فروشگاهی ختم نخواهند شد. تجهیزاتی مانند بارکدخوان، صندوق فروشگاهی و موارد این چنینی نیز شامل این تجهیزات فروشگاهی پوشاک هستند.

انواع رگال‌ها در فروشگاه پوشاک

امروزه کمد دیواری‌های خانه ها از فضای چندانی برخوردار نبوده و همین موضوع، شیک و اتوکشیده ماندن لباس‌ها و حتی پیدا کردن پوشاک را سخت کرده است. کاربرد انواع رگال لباس با توجه به فضای موجود و انتخاب مناسب ‌ترین مدل رگال برای لباس‌ها، تا حد قابل توجهی مشکلات کمدهای کوچک را بر طرف خواهد کرد. رگال‌های امروزی با قابلیت‌های متنوعی که دارند مانند: جمع شدن، چرخ دار بودن، یک ردیفی یا چند ردیفی، یافتن البسه و نگهداری از آن‌ها را راحت کرده‌اند. انواع رگال لباس

رگال لباس در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در این مقاله به تعدادی از معروفترین رگال‌ها اشاره میکند. انواع رگال فروشگاهی عبارتند از:

رگال سقفی

با توجه به نام این نوع رگال‌، مانند یک لوستر به سقف وصل شده و از آن آویزان خواهند شد. رگال سقفی نیز در انواع شکل‌ها و مدل‌های مختلف طراحی شده است. از جمله این مدل‌ها: رگال سقفی میله‌ای، دایره‌ای و گلدانی است.

رگال دیواری

در صورتی که محدودیت محیطی دارید و نیاز به رگال با اندازه کوچک و جمع و جورتر دارید، رگال دیواری گزینه مناسبی است که در همه محیط‌ها قابل استفاده است. نوع دیواری روی هر سطحی قابل نصب است ولی دقت کنید که همانند رگال فروشگاهی یا رگال خانگی ثابت، حجم قرار گیری لباس‌ها کمتر می‌باشد.

Clothing store equipment

رگال میله‌ای

از رگال میله‌ای می‌توان به عنوان رگال خانگی، رگال فروشگاهی، رگال بوتیک نیز استفاده نمود. رگال میله‌ای در دو نوع ایستاده و سقفی تولید شده  که طبق نیاز و محل قرار دادن آن می‌توانید از بین آن دو یکی را انتخاب کنید. در مدل‌های سقفی، همانند یک میله به سقف متصل می‌شود. فرق بین این دو نوع رگال، در ابعاد و اندازه میله‌ها است

رگال ثابت

رگال ثابت، بهترین نوع برای مصارف رگال خانگی یا محل کار می‌باشد، به صورتی که رگال خانگی ثابت غیر متحرک روی زمین جای می‌گیرد. تعدادی از این نوع رگال‌ها دارای چرخ هستند که در جا به جایی کمک شایانی به شما خواهد کرد.

رگال گردان

یکی دیگر از تجهیزات فروشگاه پوشاک ، رگال گردان است. رگال فروشگاهی دارای تعدادی شاخک همراه با گیره هستند که برای آویزان کردن تعداد لباس‌های زیاد از آن کاربرد دارد. حتی از رگال فروشگاهی می‌توان برای مصارف شخصی به عنوان رگال خانگی نیز بهره برد ولی نیاز به فضای کافی برای قرار گیری رگال فروشگاهی لازم می‌باشد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، شلف فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code