آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

آشنایی با انواع یخچال و فریزر فروشگاهی

در بازار انواع مختلفی از یخچال و فریزر فروشگاهی وجود دارد.برای اطلاع از قیمت و خرید انواع یخچال و فریزر فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

امروزه از یک سوپرمارکت کوچک تا هایپرمارکت مجهز به حداقل یک یخچال و فریزر فروشگاهی هستند. انتخاب نوع یخچال و فریزر بستگی به فاکتورهای مختلفی مثل محدودیت فضا، نوع محصول و… دارد. در بازار انواع مختلفی از یخچال ها و فریزرهای فروشگاهی وجود دارد که در نوع برند و قیمت باهم متفاوت اند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع یخچال و فریزر فروشگاهی و دیگر محصولات فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج مراجعه کنید.

انواع یخچال و فریزر فروشگاهی

نام دیگر یخچال های فروشگاهی ، یخچال صنعتی است. در این مقاله به معرفی انواع مختلف یخچال های فروشگاهی و کاربرد آن ها پرداخته ایم. انواع یخچال های صنعتی عبارت اند از:

  • یخچال های ایستاده رو باز
  • یخچال ویترینی
  • فریزر ایستاده
  • فریزر خوابیده یا فریزر جزیره‌ای
  • یخچال شیشه خم
  • یخچال های پرده هوا

یخچال های ایستاده رو باز :

یخچال های ایستاده رو باز از پرکاربردترین یخچال ها در فروشگاه ها هستند که می توان انواع لبنیات، میوه، آبمیوه، سوسیس کالباس و.. را در آن به نمایش گذاشت. این مدل یخچال ها دارای ویژگی های زیر هستند:

  •  درب‌ های شیشه ‌ای دوجداره عایق حرارت
  •  سیستم ضد برفک
  • سیستم کنترل هوشمند دما
  •  قابلیت تغییر رنگ نورهای LED

یخچال ویترینی :

یخچال های ویترینی آن دسته از یخچال هایی هستند که صرفا برای نمایش محصولات استفاده می شوند و کاربرد اصلی یخچال در آن ها کمتر دیده می شود. این نوع یخچال ها در دو نوع کانتر گرم و کانتر سرد تولید می شوند. کانتر گرم برای نگهداری و نمایش غذاهای گرم مانند اسنک، پیتزا، لازانیا و… و کانتر سرد برای نگهداری و نمایش انواع کیک ها، شیرینیها، دسر ها، سویس کالباس و…

فریزر ایستاده :

فریزرهای ایستاده بیشترین کاربرد را برای نگهداری نوشیدنی ها دارد. انواع آن در مدل های تک درب، دو درب و سه درب موجود اند که نوع تک درب آن در حال حاضر محبوب تر شده است. این یخچال ها دارای عرض کمی هستند و شاید به همین دلیل است که در اکثر فروشگاه ها و اغذیه فروشی های کوچک نوع تک درب آن را می بینیم.

فریزر خوابیده یا فریزر جزیره‌ای :

فریزر خوابیده دارای دو نوع صندوقی و ویترینی است. نوع صندوقی آن همان یخچال های قدیمی موجود در سوپرمارکت ها می باشد. نوع ویترینی آن امروزه در تمام فروشگاه های بزرگ دیده می شود. این نوع فریزر دارای عرض تقریبا زیاد و درب شیشه ای می باشد.

یخچال شیشه خم :

یخچال های شیشه خم از یخچال های تزئینی محسوب می شوند که دارای صفحه های شیشه ای خمیده با نورپردازی هستند.

یخچال های پرده هوا :

یخچال های پرده هوا از یخچال های مدرن فروشگاهی محسوب می شوند. از این یخچال های بدون درب برای نگهداری و نمایش انواع نوشیدنی‌، مرغ، گوشت، ماهی و… استفاده می شود.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه دو طرفه فروشگاهی ، شلف فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code