آموزشی, میز چک اوت

کاربرد میز چک اوت در فروشگاه

خرید و قیمت میز چک اوت فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی در گروه پرشین صنعت آسیا در کرج

یکی از وسایل های بسیار ضروری و کاربردی در یک فروشگاه شیک وامروزی وجود میز چک اوت بوده که این محصول یکی از تجهیزات حرفه ای فروشگاه به حساب می‌آید. در  تولید این محصول استراتژیک، از بهترین مواد اولیه و تجهیزاتی با طول عمر بالا استفاده می‌گردد تا بالاترین کارایی و زیبایی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، چرخ دستی فروشگاهی ، چرخ خرید فروشگاهی ، شلف و …  با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

میز چک اوت فروشگاهی

میزچک‌اوت یا میز صندوق فروشگاهی در گروه تجهیزات مهم یک فروشگاه است. مشتریان معمولا پس از خرید تمایل چندانی به زیاد ایستادن و انتظار کشیدن جهت تسویه حساب را ندارند ودر این زمان است که وجود یک میزچک‌اوت می تواند در جلب رضایت مشتریان به شما کمک کند؛ زیرا موجب افزایش سرعت صندوق دار شده وازنظر روانشناسی اغلب مردم  تمایل به خرید کردن از فروشگاه هایی داشته که قبلا از آنجا خرید کردند و نسبت به پرسنل و خدمات و تجهیزات آن فروشگاه احساس خوبی دارند.

مشخصات میز چک اوت فروشگاهی

میزهای چک‌اوت از آلومینیم و ازورق های فولاد ساخته میشوند. امکان نصب اسکنر و بارکدخوان و چشم الکترو نیک- راه بند برروی میزصندوق وجود دارد. به منظور نگه داری کیسه های  پلاستیکی دارای سبد مخصوص میباشد. میز صندوق از شاسی مخصوص برای جلوگیری از هم پاشندگی تشکیل شده است. این محصول دارای تنوع رنگ به سلیقه مشتری را خواهد داشت. دارای قابلیت جهت  نصب  انواع کشوهای پول قفل دارو اتومات برروی میز صندوق است.

خرید و قیمت میز چک اوت فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی در گروه پرشین صنعت آسیا در کرج

انواع میز چک اوت

میزچک‌اوت فروشگاهی دارای دو مدل گوناگون میباشد. در ادامهع به مکعرفی انواع این محصول میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع میزچک‌اوت فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در تماس باشید. انواع میز چک اوت یا میزصندوق فروشگاهی:

  • میز صنوق فروشگاهی موتوردار
  • میز صندوق فروشگاهی بدون موتور

قیمت میزچک‌اوت‌فروشگاهی در پرشین صنعت

قیمت خرید این محصولات کاربردی در فروشگاه با توجه به کیفیت محصول، مدل و سایز آن تغییر خواهد کرد. شما میتوانید میز چک اوت فروشگاهی را بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید میزهای چک اوت و انواع تجهیزات فروشگاهی به سایت فروشگاهی پرشین صنعت مراجعه نمایید.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code