آموزشی

قفسه بندی سوپرمارکت‌ها با فروشگاه ها چه تفاوتی دارند؟

قفسه سوپر مارکت | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

تجهیزات فروشگاهی شامل مواردی از جمله شلف و قفسه فروشگاهی، انواع یخچال و فریزر فروشگاهی، استند و سبدهای پروموشنی، چک اوت کانتر یا صندوق دارای انواع گوناگونی مانند فروشگاهی ، گیت فروشگاهی، اسکنر و بارکدخوان، ترولی فروشگاهی و … هستند. از این تجهیزات برای بالا بردن کیفیت فروش استفاده میشود. شما میتوانید هر یک از این تجهیزات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ژرشین صنعت آسیا خریداری نمایید. در این مطلب به معرفی تفاوت قفسه بندی سوپر مارکت ها با فروشگاه ها میبردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیادر کرج در تماس باشید.

تفاوت روش‌های قفسه بندی سوپر مارکت‌ و فروشگاه

امروزه در بیشتر فروشگاه ها از رنگ خاصی که در راستای برند سازمانی فروشگاه بوده در طراحی های داخلی استفاده میگردد. فروشگاه های زنجیره ای شیوه ای نوین از مدیریت انواع فروشگاه بوده که امروزه به عات استقبال مردم در جهان با افزایش چشمگیر در تعداد شعب و برندهای فعال روبرو بوده است. این گروه از فروشگاه ها از آنجا که با سیستم مدیریت یکپارچه در بسیاری از حوزه ها مانند  توسعه و تجهیز شعب جدید، بازاریابی، زنجیره تأمین و …مدیریت شده در حوزه استفاده از تجهیزات فروشگاهی نیز دارای استانداردهای خاصی بوده که باعث تفاوت این فروشگا ها با دیگر خرده فروشی ها میباشد.

تغییرات در نوع چیدمان محصولات یکی از ویژگی های مهمی که در بحث قفسه بندی فروشگاه های سوپر مارکتی وجود دارد. قفسه بندی فروشگاه بسته به نوع آن و کالاهای قابل عرضه در فروشگاه انواع مختلفی داشته که در هر یک از این انواع بسته به نوع چیدمان از انواع تجهیزات می توان به کار گرفت. در طراحی این قفسه های فروشگاهی از تکنیک هایی خاص استفاده می شود تا برای نصب و مونتاژ قفسه نیازی به اتصالات سنگین و حتی پیچ و مهره نباشد.

نکات قفسه بندی سوپرمارکت‌ها و فروشگاه ها

توجه نکات خرید قفسه های سوپر مارکت ، با فروشگاه ها متفاوت خواهد بود. قفسه بندی و تجهیزات در سوپر مارکت ها با فسه بندی در فروشگاه ها تفاوت داردمتفاوت است.؛ در نتیجه باید قفسه های سوپرمارکتی طوری طراحی شوند که عملیات نصب و بعد از آن دمونتاژ براحتی تمام انجام شود و ننداشته باشیم. یازی به ابزارهای سنگین نداشته باشد. در نصب و جداسازی،قفسه های سوپرمارکتی طوری طراحی می شوند که برای نصب  آنها از جوشکاری یا پیچ مهره به کار گرفته نخواهند شد.

قفسه سوپر مارکت | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

اگر به دنبال خرید قفسه و سایر تجهیزات برای سوپر مارکت هستید، باید الگوها و قوانین قفسه بندی سوپرمارکتی را در نظر بگیرید. همچنین در فروشگاه های با فضای کوچکتر بهتر است از قفسه های یک یا دوطرفه با عمق طبقات کمتر استفاده شود. قبل از هرگونه اقدامی در خصوص استفاده از انواع قفسه های فروشگاهی، باید به برخی نکات مهم از جمله استحکام قفسه ها دقت کنید. رعایت برخی قواعد و اصول، رسیدن به اهداف کسب و کار و افزایش فروش را به همراه دارد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و شلف فلزی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code