آموزشی

شلف دیواری و باکس دیواری مدرن و کلاسیک

شلف دیواری مدرن | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

انواع شلف و باکس دیواری در فروشگاه ها برای نظم دهی و ساماندهی محیط مورد استفاده قرار میگیرند. شما میتوانید انواع شلف دیواری و باکس مدرن و کلاسیک فروشگاهی را با بهترین کیفت و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاه پرشین صنعت خریداری نمایید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند شلف دیواری مدرن ، سبد حراجی فروشگاه و قفسه فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی کاربرد شلف دیواری مدرن

در حقیقت شلف دیواری فروشگاه ،همان طاقچه های قدیمی بوده که بر روی دیوار نصب میشدند. این تجهیزات امروزه به صورت مدرن و کاربردی تر در منازل کاربرد دارند. طبقه دیواری را می توانید در سایز و ابعاد متفاوت بر روی دیوار نصب کنید. شلف دیواری به صورت شلف طبقاتی و شلف پلکانی در تمام دیوار های محیط منزل قابل استفاده می باشند. شلف طاقچه در جنس های متفاوتی در بازار عرضه می شود. با توجه به سلیقه تان می توانید شلف های دیواری مورد نظرتان را انتخاب کرده و تهیه کنید.

کاربرد شلف دیواری

اصولا باکس دیواری همان قفسه چوبی ام دی اف و یا فلزی میباشد. این محصولات با طراحی و رنگ متنوع  با کمک رول پلاک و پیچ بر روی دیوار تعبیه میشوند. شلف های دیواری فضای مناسبی برای لوازم شخصی و لوازم منزل می باشند. شما می توانید برای نظم دادن به محیط منزل خود، انواع کتاب ها، گل و گیاه، قاب عکس و دیگر وسایل خود را بر روی باکس های دیواری قرار دهید.

باکس های دیواری

باکس دیواری در ابعاد و اشکال گوناگون تولید میشوند. شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون محیط منزل خود، طبقات دیواری را خریداری کنید. باکس های دیواری باعث نظم و زیبایی محیط خانه می شود. شلف دیواری در محیط کار نه تنها باعث نظم دادن می شود بلکه باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان نیز خواهد شد. این دسته از باکس ها را می توان هم در گوشه دیوار و هم روی دیوار صاف قرار داد. باکس دیواری دارای طراحی های مدرن و کلاسیک (منبت کاری شده) میباشند.

باکس دیواری ام دی اف

معمولا شلف های دیواری فروشگاه مدرن از جنس ام دی اف و هایگلاس هستند. به هنگام خرید توجه کنید که شلف های امدی اف روکش دار دوام بیشتری نسبت به شلف های رنگ شده خواهند داشت. دکور دیواری پی وی سی نیز دارای طرح ها و مدل های بیسار متنوعی میباشند. بیشتر افراد جهت جذابیت محیط خانه خود باکس های دیواری چوبی و ام دی اف به کار میگیرند.

شلف دیواری مدرن | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

باکس دیواری فلزی

شلف دیواری فلزی فروشگاه دارای استحکام بالایی هستند. جنس فلزی مناسب برای شلف دیواری آشپزخانه و حمام است. جهت چیدن لوازمی با وزن سنگین تر می توانید از طبقات فلزی استفاده نمایید. شلف فلزی در حمام باعث زیبایی محیط و همچنین نظم دادن به حمام می شود. طبق دیواری حمام معمولا در گونه دیوار حمام نصب می شوند. وسایل حمام مانند شامپو، صابون و… بر روی شلف قرار خواهند گرفت. محیط هایی مانند گلخانه ها نیز چون محیطی مرطوب هستند، می بایست از باکس های فلزی استفاده خواهد شد.

باکس دیواری چوبی

شلف های چوبی بسیار سبک وزن هستند. این محصولات مناسب محیط هایی بوده که دارای لوازم چوبی هستند. اشخاصی که به وسایل های چوبی و طرح چوب علاقه دارند می توانند از این طبقات استفاده کنند. دکور دیواری چوبی مناسب برای نظم دادن به وسایلی مانند شمع، گل و گیاه و عروسک است.

باکس دیواری شیشه ای

شلف دیواری شیشه ای یکی از مدرن ترین نوع باکسها خواهد بود. شلفهای شیشه ای برای گلدان ، کتاب و … مناسب هستند. باکس های شیشه ای موجود در رنگ های گوناگونی در بازار میباشند. باکس دیواری شیشه ای از شلوغ جلوه دادن فضای محیط جلوگیری خواهد کرد. این نوع باکس های دیواری مناسب برای سبک دکوراسیونی مدرن هستند. تزیین شلف های شیشه ای راحت تر و فضا را مورد پسندخواهد کرد.

  • خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

    گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید استند و شلف فلزی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

    در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

    شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code